tisdag 5 juni 2012


ÖPPET 10-18 PÅ SVERIGES NATIONALDAG




Jag tycker att vi försöker vara tydliga men det räcker inte alltid. 
Många undrar hur och när vi har öppet. 
Bra att ni frågar!
Inte skoj att åka om det är stängt....
Men med Smultrongården är det rätt enkelt;
ÖPPET VARJE 
ONSDAG - TORSDAG - LÖRDAG
året om;)

I morgon när vi firar att vi är svenskar tänkte vi skoja till det lite:)
20% PÅ ALLA SKOR.



Själv äääälskar jag träskor!
Även förr i tiden - då var jag en riktig träskobrud - lantlolla som jag var....
Men då var det ju träklackar och inte sköna gummiklackar som man nästan svävar fram på. 
Nej minsann, träklackarna kunde till och med sulan ha gått av på och då blev det rally på asfalten. 
Jisses vad man kunde åka på dom!

Föredrar definitivt varianten vi har nu, hehe....kan också bero på åldern;))

Det där med fika i solen vet i katten om jag tror på. 
Väderleken just nu tyder mest på innefika med brassprak från bägge spisarna OCH luftvärmepumpen på högsta effekt. 

Ja, vi fortsätter väl vårt härliga innemys denna sommar. 
Tur vi gillar mys vi svenskar;)
Ha en myskväll nu med regnet smattrande på rutorna, 
Love to you


Inga kommentarer: