söndag 10 juni 2012

 ZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzz



Trött tröttare tröttast.....
Längesen jag var så trött. 
Men det är väl inte så konstigt. Har ju gått i ett, ett bra tag nu. 

Känner mig riktigt sugen att planera min 50-års fest också.
NOT!!!

Men, men lite vila så är man på hugget för nya upptåg snart igen.
Men hörrni - visst är det väl många som inte har fest när dom fyller 50.

Förr när jag växte upp då var det liksom 50 som var en riktigt stor happening. 
Nu verkar det som att fler och fler endera samlar endast familjen eller drar iväg någonstans över födelsedagen. 
Jag äääälskar ju att arra kalas så det har liksom inte varit något alternativ att inte ha partaj men efter x antal stora saker börjar krafterna tryta... hehe....
Får se hur det blir. 


Nya krukor kom i torsdags.
Och en massa skålar och muggar i samma stil. 
Gillar det riktigt mycket.
Jag tycker jag blir glad av randigt och blommigt.

Här är studentfirande nattgäster kvar. 
Eller gäster och gäster.... mina föräldrar och Lars far är här och bygger trappan. 
Det är ju kanske mer familj än gäster. 

Vi har bara ett lite problem.
Som kanske många andra också har...
REGN.
Det går liksom mellan varven knappt att vara ute när det häller som värst.
Synd.
Men vår lilla trapp är det troligtvis inte lika synd om som jag tycker om alla som firar födelsedagar, har examen, bröllop och annat som går så mycket enklare när det inte öser blöta från skyn. 

Vi har ju varit trapplösa i sju år och det verkar inte bättre än att det kanske blir sju år till....

Skööööön söndag på er alla. 
Stor kram
Eva





1 kommentar:

Cajsas Faster sa...

Hej, jag har kikat in och gillat dig på fb.

Marie