torsdag 7 juni 2012




Snacka om att bli förvånad;)))


Jag följer ju bloggen Söta Saker. 

Älskar hennes bok med samma namn och tycker att hon är ett riktigt proffs. 

Kolla in här vad hon tipsar sina läsare om. 
Faktiskt smått overkligt för mig!!

Idag kan vi kanske försöka få till någon liten bild på nyheterna som kommit. 
Fick flera kartonger nu också. 
Med härliga fat, vaser och skålar. 
Grått, svart och rosa. 

På återhörande denna fina sommardag:)
Kramar på er
Eva

Inte mindre KUL för det kan jag lova;)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Häftigt!

och gratta Adam från mig.
Anna

Butik Drängstugan sa...

Vi förstår att hon tipsar om din fina Smultrongårdsbok.
Vi sålde flera ex första dagen vi hade den i butiken.

Sommarhälsningar
Cina och Anita

smultrongården sa...

Tack Anna det skall jag göra:)

Men vad skoj Cina och Anita!!