torsdag 14 juni 2012

Här är artikeln:)

Snacka om fokus på mig, hjälp!!!

Jag blev något paff när repotern ville göra ett sånt reportage med typ bara mig. 

Vad jag gillar för färg, för resmål mm mm.
Verkligen med mera kan man säga:)
En rackarns massa frågor var det, men skoj:)

Fotografen kände jag ju igen sedan tidigare, Maria Eberfors
Marie Pallhed har jag lärt känna nu, hon driver featurebyrån och skriver en massa intressant där;)

Ni som följt min blogg genom åren vet ju att jag inte är helt komfortabel med att visa en massa från vårt hus. 

Det har liksom inte ändrat sig med tiden - snarare tvärtom. Jag ogillar både det plus att själv bli fotad. Men, men jag säger bara det.... kära nån!!! Har man gjort en bok och tidningar skall skriva om den då får man minsann bara bita ihop och öppna upp både sig själv och hemmet. 

Det andra alternativet är att man inte är med i media och allt är tyst kring boken, den säljer inte och min tid som görare av böcker blev kort, kul men intensiv.

Vore mycket trist - så jag väljer det andra alternativet. Biter ihop och syns i media. 

Ni anar inte vad jag tycker jag varit duktig som gjort bilderna till det här utan att bryta ihop. 

Och ni ska bara veta - det kommer mer..... ojojoj! 
Tack o lov inte med lika mycket fokus på mig. 


kan du se och läsa, det är sidan 8 i den andra tidningen, Hem & Inspiration.
Kanske några som fick lära känna en ny människa bakom Smultrongårdsbloggen....?? 

Inte bara mamman som är linslus..... Fyra studenter får frågan om framtidsplaner, ni kanske känner igen en.....


Kuuuul tycker matintresserade mamman;)

Lunchtime!

3 kommentarer:

annika sa...

Vilken tur att du skrev så jag kunde hämta tidningen som jag lagt i återvinningen. Ska läsa om en stund....

Kram

Unknown sa...

FIN artikel om dig! <3

Anonym sa...

Åh, vad jag blir sugen på att se mer av ditt fantastiska hem. Ser ut att vara precis så hemtrevligt ett hem ska vara. Din matplats/matsal ser sååå fin ut. Kanske finns det fler bilder någonstans?
Varma hälsningar
Anni