onsdag 27 juni 2012

FULL RULLE....

Ja, det är väl kanske det minsta man kan säga.

Kul som bara den. 
Förstås! 

Jag LOVAR att skriva ut träskorna som finns kvar i morgon. 

Kollade nyss på vår fb-sida. 
JÄTTE nära 4000 följare. 

Då är det dax för en tävling, eller hur!

Meddelar så snart gränsen är nådd:)


Vet ni vad jag skall göra nu.
Kolla i en massa julkataloger som kommit. 

Jag vet att det låter skruvat men så är det och det är lika bra att göra det direkt så man vet vart vindarna blåser. 

Det är dock inte hundra avgörande vad "alla" har i sitt sortiment. Viktigast att följa och leta upp det man själv gillar. Då blir det mycket att dissa på vägen kan jag lova. Men guldkornen dyker upp och det är det viktigaste. Har några kataloger att beta av.

Sen skall jag fundera lite på semestern. 
I morgon kommer barnen och vi skall planera lite. 
Vi har ju nån månad kvar tills det är dax. När dom flesta av er för länge sen gått tillbaka och jobbar igen då är det dax för oss att dra iväg. 
Båtluffa i grekiska ö-världen är en dröm för mig. 
Men det blir nåt annat år:)

Hörs i morrn m träskor & förhoppningsvis tävling.
Kram på er
Eva

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Jag knallar runt i mina nya fina prickiga träskor som jag köpte idag. Så himla fina och sköna. Imorgon ska jag baka dajmtårta ur min nya smultronbok :) :) Tack för att du driver ett sådant vackert ställe, man mår så bra i själen när man har varit hos dig er en stund.

Med vänlig hälsning,/ jag med "flamingoklänningen"

Linn sa...

Nu är den passerad. Jag blev nummer 4009:). Var evigheter sen jag var hos er men i morgon hoppas jag att det äntligen ska bli av.