måndag 18 juni 2012

MIDSOMMARVECKAN

Så mysigt.
Älskar midsommar!!!

Den här veckan händer lite nytt, kul:)
REA på sommarkläder. Nya Molly prefall in:))
På torsdag är det ju boksignering. 
Jag vill verkligen inte låta trist och tråkig nu - men helt ärligt - det känns verkligen HUR KONSTIGT SOM HELST att JAG skall signera i en butik.

Tänk om det inte kommer en kotte!?? 
Jag vet att det låter Jante osv... men det är väl inte så konstigt att man tänker så, eller hur?
Nu har ju förvisso vår bok sålt helt makalöst mycket bättre än vad någon vågat hoppats på, men signering - känns som det är för dom "riktiga" författarna om du förstår vad jag menar...
Ja ja, nya utmaningar - sånt man växer i och det är väl bra.

Ska i alla fall bli väldigt kul att komma upp till Sandviken och Fru Nilsson.

Nu är jag på väg till ett möte i staden.
Senare under dagen skall Fabian dra vinnaren av smycket.
Någon som delgav sina fina drömmar vinner det. 

Vi drar inte den "bästa" drömmen - för vad är den bästa drömmen. 
Det vet ju bara du själv. 
Vi drar helt enkelt en vinnare av er som skrev.
Sen skall ni andra få ta del av härliga saker som ni vill skall hända.
Super kul var det att läsa!

Nu skall jag ut och packa böcker innan jag sticker.
En butik i Kumla vill ha.

Önskar dig allt gott denna första dag på midsommarveckan:)
Nu firar vi att det är SOMMAR!!!
(I almanackan i alla fall;)

Stor kram
Eva


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Kommer din rea endast vara för kunder i butiken eller kommer den ut även här på webbsidan?

Tack för din fina blogg med underbara bilder, inspiration och recept.

Kram Busan

smultrongården sa...

Absolut kan du beställa kläder av oss så skickar vi.
Men vi kan inte svara på mejl el dyl. det funkar bara att ringa eftersom vi inte har datorn på under hektiska rea dagar;)
Tel nr är: 019 12 00 14.

Varmt välkommen!
Eva