lördag 2 juni 2012


Nytt skåp = nytänk;) = I LOVE IT!

Klicka på bilderna om du vill se hela bilden...

Så är det alltid. 
Det drar med sig....
Rackarns kul.
När det är klart alltså....


Innan kan man bli smått orolig om det NÅNSIN blir snyggt igen, haha!

Här blev jag sugen att sätta mig med en inspirerande tidning efter stängning idag. 
Men så blev det icke. 
Det blev typ tre filtar och sköna fåtöljen i mitt eget kök istället;)


























På bordet ljusstaken som jag tycker är så läcker. 
Att ha på golv eller bord.
Igår hämtade vi en MASSA böcker igen. 
Skoj för det går verkligen åt.
Som jag berättade igår säljs den ju hos dom flesta bokhandlare.
Vad som är riktigt kul är att flera inredningsbutiker nu frågat om dom kan ta in den. 

Förstås går det jätte bra!
Kanske finns den redan i morgon på plats hos 
som fått förfrågan om dom har den - och det har dom. Snart i alla fall;)

Skön kväll önskas ni av oss
 här i Dyltarusket....
Kram!

Inga kommentarer: