måndag 4 juni 2012

Morsning & Goodbye!



Ibland kan jag bli smått trött på mig själv. 
I lördags var det en tjej som blev eld och lågor över det här skåpet. 
Från början skulle vi sälja det så det hade ett pris.
Men sen fick jag för mig att det skulle få vänta på vårt eget lilla växthus och helt enkelt bo där. 


Fokus på det växthuset har varit om man så säger 
OBEFINTLIGT
de senaste åren.
Men en tanke och en liten ritning finns.

 Söta praktiska hyllor inuti
Tjejen köpte skåpet. 
Hämtar det på onsdag.
Och i morse vaknar jag super tidigt med andan i halsen.
SKÅPET!
Det skulle ju stå i hörnet i växthuset.

 Titta så fint dom har vikt ner och spikat kanten
Men hallå - vi har ju inte ens ett växthus....
Och man kan liksom inte ändra sig när det redan är sålt...
Hmm, men det utesluter ju inte att jag kommer att sakna det fina skåpet som till och med hade en plats i mitt växthus. Som än så länge bara finns i mitt huvud, haha!

 Älskar alla små detaljer på det

 Och bänkskivan som är nedsänkt en bit

Ny vecka.
Nya möjligheter.
I allra högsta grad.
För tusentals ungdomar som tar studenten.

Vi har ju en sådan här i huset. 
Möjligheterna är större än någonsin känns det som. 
Nu när man till och med kan köpa sig en tomt på månen verkar det inte finnas några som helst gränser och för de små liven. 

Möjligheten just nu stavas dock 

PARTY
att hinna med så många som möjligt....
Helt ok. 
Han har gjort extremt bra i från sig i skolan och hela sommaren väntar med jobb.
Så vi står väl ut några dagar till, ger lite fokus till studentmeny, ber en liten minibön för att det kanske skulle kunna få låta bli att spöregna just när dom springer ut.
Och funderar lite på studentpresent. 
Ska leta upp bild så ska ni få se vad han önskar sig, hehe....

En god härlig måndag får vi alla se till att ha. 
Göra en massa inomhus jobb - för nu mina vänner - nu har vi samlat på oss så många "varma härliga sommardagar" att vi knappt kommer att vista inomhus på hela sommaren;))

Kram på er!
Eva

1 kommentar:

Yohanna i Las Palmas sa...

Halloj!
Kom förbi här och kikade för jag är med och tävlar om din bok inne hos Helena.
Jättefint här.

Hälsningar
Yohanna
som skickar med en länk om du skulle bli sugen på att hänga på:
http://yohannailaspalmas.webblogg.se/2012/june/real-life-hogar.html