lördag 7 december 2013


BACK ON TRACK


Tur att vi har en mysig, varm och skön Smultrongård att kura in i idag. 
StormenSven och jag är verkligen inte kamrater, inte alls. Det var ett halvt elände att åka hem igår. 
Höll på att sluta riktigt illa med en jäkla galning som körde om och prejade mig.
Herregud - kör försiktigt folk - bättre att komma hem än att inte komma alls.
Man vet aldrig när olyckan är framme - men vi kan ju försöka motverka så mycket som möjligt.

Jätte skojiga dagar har jag haft. 
Bilder kommer.


Här är jag och Marianne som äger Berglunds Bageri - vilken härlig, energisk kvinna. Kära nån!!
Mer kommer om det. 
Och om de andra ställena jag besökte. 
Var sååå kul!!!!

Nu är det jobb som gäller, kul kul!
Ja, jag var ju och jobbade då också förstås, haha!!!

Pratade m den här djupingen igår. 
Det är inte varje dag direkt. 
Han tyckte väl att gamla modern skulle få några minuter igår så jag vet hur jag beter mig när jag skall hälsa på…. åker ju redan i natt.
Då lyckas han dutta datorn rätt i pannan så han får både sår och bula. 
Hahaha hohoho HUR klantig?? Jag tror han ville ge mamma en puss i datorn, men kom på att det inte gick, tror inte ni det;))

Nu skiner solen här - vilken härlig dag vi får.
Ha en härlig lördag alla. 
Vill ni ha julkänsla deluxe - kom och hälsa på. 
Kram från mig.



3 kommentarer:

Unknown sa...

<3 ja köra vilt i sånt väder är verkligen NO NO! Som du skriver ta det lugnt o kom hem hel.

Unknown sa...

och ha det alldeles underbart i La france hos sonen.

smultrongården sa...

Tack Anna det skall jag:)