onsdag 4 december 2013


HUR många paket….!!!





Shit pomfritt alltså, tur att jag gillar att slå in paket - annars vet i 17 hur det gått;)

Har slagit in SJUKT många idag. 
Silver och bruna lyktor.
Och jag har koll - helt röda hjärtan = silver.
Hjärtan med bruna prickar = bruna. 
Smart va´.

Bland kommentarerna här på bloggen var Nina från Örebro så snäll och berättade att vi är med i fler tidningar.

Kul!!!!!!!!!

Både Leva/Bo och Livet på landet. 
Skall SNARAST inhandlas.
Tack Nina.

Nu är jag riktigt sugen på en julfilm.
Nåt mysigt att krypa ner i soffan och se. 
Men egentligen borde jag väl förbereda inför morgondagen och min färd till Gästrikelandet. 

En signeringstur deluxe kan man lugnt säga.
Återkommer om det. 
Klockan är ju halv åtta och jag tror jag måste käka lunch. 
Magen kurrar….
Ciao!

Inga kommentarer: