torsdag 5 december 2013


STORVIKSBESÖKET 


är till ända. 
Kul, kul var det. 

Två timmar och flera kändisar dök upp. 
Jätteskoj förstås. 

Och jag fick skriva en hel massa faktiskt:)

Timmen är rätt sen nu men jag skall pipa ner i källaren och basta. 
Som den mästarbastaren jag är. 

Folk är ju förkylda och eländiga kors och tvärs, kände lite elände i halsen igår men då gick min gångvän och jag på värsta snabba vändan och bastar jag nu är jag säker på att det inte finns uns av bacill kvar. 

Förresten, har ni sett den här fantastiska järnvägsstationen - HUR FIN!???
Allra helst skulle jag vilja visa er en bild från luciafirandet vid lottagården som vi alltid gick på när jag var barn. Så fint att man typ smäller av. 
Storvik har många fina byggnader må ni tro.
Åk till Storvik och kolla!! Finns mycket sevärt - promise;)

Först bastu sen sova i mitt gamla rum. 
Nostalgi.
Sleep well friends!

Inga kommentarer: