onsdag 4 december 2013


Nu kör vi igång leksaksförsäljningen på Smultris….




med 20% ons, tors och lördag.
Sen skall väl alla veta att vi tagit in

 MILJÖVÄNLIGA OCH PEDAGOGISKA LEKSAKER.

Kan ju passa bra i dessa dagar då dagis och förskolor tydligen har en massa giftiga plastsaker….

Procenten gäller förstås även om du vill beställa och vi skickar till dig. 
Kommer in lite mer bilder senare under dagen. 
Nu tar jag en liten runda i mörkret. 
Sen ses vi mellan 10 och 18 idag. 

Välkomna till oss:)
Kram 

3 kommentarer:

Nina C. sa...

Godförmiddag Eva!
Vilka jättefina och söta träleksaker!!! Underbara!! Lite nostalgi, så som det var när jag var liten.
Jag såg de fina sidorna från Smultrongården i Expressens Söndagsbilaga! Jag vill "bara" berätta (ifall du inte redan har sett det..) att Smultris även var/är med i bilagan "LEVA & BO" som gavs ut i lördags och finns att köpa t.o.m nu på fredag. Fyra helsidor är det där.
Sedan finns det ett reportage som heter "Hemma hos Eva Eriksson på Smultrongården" med i tidningen "Leva & bo på LANDET" som finns att köpa från och med 4:e December (dvs.idag) t.o.m. den 17:e December. (Tre sidor är det där.)
Ha en riktigt fin onsdag!!
Varm KRAM!! från Nina i Örebro.

smultrongården sa...

Åh tack att du berättar:)
Allt det visste jag ej, kul!!!!
Kram jEva

Giesela sa...

Hej! Hur kan man köpa den här fina leksaken av er! Bor i Malmö, men betalar gärna frakt! Vad kostar den!
Med vänlig hälsning,
Giesela