söndag 1 december 2013



Gefle Dagblad idag:


Vilken tidning!!
Vilken trevlig tjej som skriver om oss, Helena Björklund:))

Förra gången när Eva på Fru Nilsson undrade om jag ville komma till hennes butik och signera böcker (Eva har sålt massor i Sandviken:) så inföll det prick när Gefle Dagblad skrev om den första boken. 

Jag frågade då om dom hade lust att berätta att Eva skulle ha ett litet event i sin butik då, hon bjöd på Dajmtårtan ur boken bland annat. 

Hur snällt som helst skrev dom ut det. 
Eva ville att jag skulle komma tillbaka och göra samma sak igen i Sandviken men det är ju lite svårt i juletider eftersom jag har lite att göra med lilla Smultris. Så jag sa att vi kanske kunde ta det i vår. Och det tyckte Eva var en bra idé. 
Men då säger tjejen som har kontaktat mig angående bilderna dom skulle publicera att det var ok att skriva ut ev signeringsställen igen. 
Alltså jag säger bara en sak: 
HUR SNÄLLT!???

(Inte för att vara sån - men kanske nåt får våran lilla Nerikestidning att ta efter, eller…??)

Så då bestämmer jag mig för att göra en lite signeringstur.

Så bor ni i trakten och vill ha en bok signerad är det bara att dyka upp. 
Julklappstips kanske….


HÄR kan du tävla och få ett paket hemskickat…...

Inga kommentarer: