söndag 8 december 2013

Bonjour:))))))



Från flygplanet. Tänk vad fort man glömmer att himlen kan vara blå och sol kan lysa.

Så här såg det ut över Zurich. Jättefint var det. 


Rätt lustigt att åka ett plan där man inte snackar så mycket engelska. 
Jag menar, det gör man faktiskt på dom flesta ställen. 
Jag var sugen att läsa om dom som bytt liv och flyttat till Marocko. 
Men det skulle jag inte vara för då skulle man endera kunna tyska eller franska. 
Båda går bort för min del. Synd, buhuuu. 
Eller: -KlantEva, ta tag i språket människa!!!


 Otroligt fint såg Switzerlandet ut.

Men allra bäst såg förstås dom här ut. 
Galet kul att vara här och träffa dom. 
Vågar inte ens tänka på att jag skall lämna sonen här på fredag. 
På obestämd tid. Sandra åker med mig hem. 
Nu är han iväg och jobbar igen. Igår kom han hem 01.30 hoppas lite tidigare idag. 
Sandra och jag skall ut och kolla ljusfesten nu. 
Här smäller och dundrar det så man hoppar till emellanåt. 
Verkar vara ett riktigt tjohooo på det här spektaklet;)



I den här familjen whatsappar vi varandra mest hela tiden. 
Gör utbyte med bilder kan man också säga.

Det är väldigt varierande pics man får. 

Lars hade visst väldigt kul i morse när Molly körde skallen rätt in i fönsterrutan för att fånga fåglarna som äntligen kommit för att käka på restaurang LarsGourmet och Allehanda. 
Ja det är han som står för käket till birdsen. 
Han berättade att målet för året var att få besökare till restaurangen och idag lyckades det visst riktigt. Var fullsatt mest hela tiden.
Så pass mycket att han till och med hann med att döpa dom.
Gilbert & Sullivan heter en ganska yvig sak.

Tur vi har olika intressen. Det berikar har jag hört;)
Adjö från La France kamrater.










Inga kommentarer: