torsdag 12 december 2013

MYS MED OSS


I vårt julhus får du en riktigt julfeeling dessa dagar. 
Har sett på fb och lite här och var att många efterfrågar julkänslan.
Vi köpte in våra julsaker i värmeböljan i mitten av augusti. 
Första veckan i oktober plockades det fram.
Så jag har absolut inte på något sätt och vis saknat julkänsla. Inte för fem öre.
Skönt tycker jag eftersom jag älskar julen. 
Här i Frankrike har dom också jul. Vissa har otroligt fina skyltningar.
Sen att det inte är drivor med snö, det vet ni att jag bara tycker är skönt;))))

Passa på att smyckesfynda.
Svärmor - syrran - väninnan. ALLA blir glada av smycken.

Och erbjudandena är riktigt bra fram till lördag.
Som vanligt skickar vi, ring 019 - 120014.

Nu skall dagen i Lyon fångas.
Hanna har åkt hem till vårt kära Vence igen och i morgon är det min och Sandras tur att resa igen.
Men innan dess skall en del fixas;)
Ha en bra och skön dag du också.
Kram, kram
Eva



1 kommentar:

Unknown sa...

åh idag fick jag hem paket nr 2 och så fina (jo jag stod o pillade på dem när jag var hos er, men ibland får man suga på karamellen lite).
Tack och är så nöjd och att få paket från er är en fröjd för ögat. Knappt man vill öppna <3

Ha en alldeles alldeles bedårande jul alla