torsdag 19 december 2013


NU DÖÖÖÖR JAG!!!!
Är det verkligen sant!???


(Allt detta känns som sagt helt skruvat och osannolikt - så även den otroligt snälla recensionen som någon som jag inte alls känner skrivit. Mitt hjärta svämmar faktiskt över av tacksamhet.TACK snälla du som skrivit!!!)

Ser ni vad det står!???
Alltså jag cooolar liksom vippen!
Menar dom verkligen PÅ RIKTIGT att dom som köpt Linas och min bok också köpt Tommy Myllymäkis såsbok?? Alltså megasuperkändisens bok? Jag fattar nada.
Ok, jag själv har köpt boken - på bokhandel - men det kan väl den där sidan inte veta??
Att jag gjort boken och också köpt såsboken och därför sätter dom bredvid varandra för att jag skulle typ DÖ AV LYCKA? Nej så kan det verkligen inte var.

Men ni nu som gjort detta - jag tror katten jag skall förstora den här bilden ha vid sängen, haha! 
Den är så grymt osannolik liksom. 

För övrigt: Tommy Myllymäki - din såsbok är grym - nu när vi är där bredvid varandra - kanske jag kan få min bok signerad? Om du är till Örebro nån gång så kommer jag med den:)

Neeeej förresten!! Kom till Smultris och sälj din bok och gör en sås vettja. 
Nån som känner Tommy och kan föra detta vidare??
Han verkar inte ha just nåt för sig inför Bocuse dór tävlingen i maj, höhö…..

Hur som helst - this made my day.

DU OCH JAG TOMMY…...




Det var så här jag hittade sidan med Tommy och mig;)
När jag gick in på fejjan så står VÅRAN bok där på min sida.
Kändes också helt skruvat att bokus gör reklam om vår bok. 

-Coolt, sa Bill.
 -Supercoolt! sa Bull…

Inga kommentarer: