måndag 30 december 2013


Mellan 17-19 säljer jag BINGOLOTTER på 
Ica Maxi i Örebro



Hoppas ni kommer & shoppar av Rynninges lotter. 

Men framförallt: 

HOPPAS FABIAN OCH JAG SÄLJER NÅGRA MILJONVINSTER!!!!!!

Tänk hur kul det skulle vara:)))

Min svägerska har inspirerat mig så jag tror faktiskt att det blir ännu en dessert till morgondagen:)


Hon skall göra minipavlova och jag fick för mig att det skulle passa här också.

Då får vi bara äta speculosmisun lite tidigare;)

Jag tycker dock att det kan bli rätt sött med maräng så jag gör en något större och kanske har jag glass i min. Vi får se.
Vad jag i alla fall vet är att det absolut MÅSTE vara hallon på.
Bland det godaste jag vet.
Dom som kommer gillar det också - det vet jag;)
Bäst jag gör mig i ordning och sticker och säljer miljonvinster, tjohooo vad det skall bli skoj:)

Kram på er

Inga kommentarer: