måndag 2 december 2013

EXPRESSEN
SÖNDAGSBILAGA


Hela fem sidor hade tidningen med från Linas och min bok igår.
Ja, ni vet ju hur jag är så då förstår ni också hur makalöst kul jag tycker det är. 
Förstås! Munnen går liksom ihop uppe vid öronen, haha!
Först är kakorna med på förstasidan.


Sen på nästa uppslag visar man en ny bild. 


Och sen som sagt hela fem sidor.
Det här är en av Sveriges största tidningar så ja, det är riktigt skoj. 


Dom här tryfflarna är djuriskt goda - prova:)

Nu har jag precis pratat med Hanna - hon satt sig på planet till London.
Här sitter en 
www.avundsjukmamma.com

Jag älskar London hejdlöst!
London - France - Dubai - mina topp tre. Helt ärligt är jag inte jätte avis. 
Har ju en julvecka att vänta i butiken vilket är hur kul som helst. 
Plus att jag åker på en signeringstour på torsdag som också blir kalas. 
Sen på söndag till Adam & Sandra.
Så avundsjukan håller sig faktiskt stången;)

Visst är det väl bra lustigt att så många har valt att publicera bilden på saffranskladdkakan. 
Som vi höll på med den när vi skulle plåta! Kära nån jag skrattar typ ihjäl mig när jag tänker på det.
Det är så kul att ha minnen till alla bilder i boken. 
Undrar hur länge dom stannar i skallen utan att man skriver ner dom…??

Pappersjobb på agendan idag - tycker faktiskt att det är rätt kul.


HÄR kan du vinna en julklapp - in och skriv:)


Inga kommentarer: