torsdag 27 maj 2010

Cream tunikor i mängd!!!
Idag hade vi planer på att förbereda ännu mer inför helgen.
Det sprack lite kan jag säga...
Här överöstes vi med kartonger fulla av kläder. Kul kul:))

Idag var det min tur att bli fotad, Helena & jag är ju brudarna som äääälskar kameran;)

Tyvärr hanns det inte med att stryka den här snygga klänningen. Men ni förstår nog hur snygg den blir slät. En favvo hos mig direkt! Finns en dunder läcker sjal till men den glömde jag...


Svagt lila underklänning och supersöt ljust rosa sommarblus.

En skir sjal till.

Det här är verkligen bara en del av det som kommit idag.

Välkommen att skåda allt på plats ni som har lust med det.

Tjingeling från kläduppackarna:)

2 kommentarer:

Huvudboken sa...

Hej!
Galet snygga klänningar!! Långt för mig att bara kvista över så där som jag skulle vilja. Bor i Torsåker.... Kan du skicka så skulle det vara kanon! Hur i så fall?
Tack för underbart inspirerande blogg!!
Kommer farande i sommar var så säker.
Hälsningar
Ingela

Karin sa...

Håller med föregående talare, galet snygga klänningar! Och även de andra kläderna, för den delen.
Jag var å kikade hos er idag och blev kär. Förälskad i hela stället! Alla detaljer, kuddar, ljus... Oh!
Keep on rocking!