måndag 10 maj 2010


Mängder av kläder

Det lovar vi att visa den här veckan.

När jag har skrivit färdigt allt springer jag upp i butiken o kollar priser. Så ni som är inne tidigt kan komma tillbaka så står priserna med då. Vet att det är rätt bra....



Den här jackan har vi stl 34 plus storlek 42 kvar.
Och vårjackan kan man verkligen inte slänga av sig ännu.
Inte här i Närke i alla fal!
Kostar


Sjalar vill man alltid ha nya.
Jag letar och letar hur jag ska få tag i den braiga leverantören som finns i Paris, men jag går bet.
Ska kolla med tjejen i Frankrike nästa gång, vi ska verkligen ta in alla dom snygga sjalar som finns där. Den här finns i grått också och kostar 299:-.

Här ett linne som är ursnyggt på.

Ibland måste kläder komma på för att man ska se hur fina dom egentligen är.

Det här är en sån grej tycker jag. Finns också vitt. Sköna fickor. Priset är 499:-.

Slankande härlig klänning i ett linneliknande material. Jätte skönt!

Lika fin till stövlar nu på våren som läcker med lite brunbrända ben i sommar. 799:-.

En till "snyggklänning". Också i linneliknande tyg men även lite blankt. Verkligen mycket fin!

Kostar 999:-.

Här en riktig sommar pärla. Finns i svart också. Sitter otroligt fint med det smala söta bandet under bysten 699:-. Nu jobbar vi med att vårt klädrum ska inta det utseende det brukar ha.
Lite ordning och reda med andra ord.
Hanna har ju faktiskt proffsutbildning i vikning; som arbetare på spanska klädföretaget ZARA var vikning det allra VIKtigaste, hihi.
Till öppningen på onsdag hoppas vi kunna erbjuda ett fint och prydligt klädrum.
Nu ska jag komma på en liten tävling som jag tänkte att vi skulle ha.
Visst är ni väl lite tävlingssugna;))
Regnig måndagskram från mig
Eva

4 kommentarer:

Lillan sa...

Så mycket fint!
Hahaha, jag skrattade gott åt ZARA-vikandet. En av mina döttrar har också jobbat där, en kort period förra sommaren. Helt galet ställe. Hon fick höra att hon var för trevlig mot kunderna och pratade om ovidkommande saker när det var klädkollegionen hon skulle fokusera på. Och så detta vikande....hahaha
kram
Caroline

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå Eva, oj så mycket snygga kläder du har!! Föll för en mass men mest första topen? Pris? Stl?? Sänder du?? Mari.

Design A Cake sa...

Såå mycket fint, gillar Er stil. All lycka till med allt!

Signes Vind sa...

Förstår att ni får städa efter mig och svägerskan :-)) vi provade en hel del tack vare din dotter som visade oss så mycket fint. Mannen undrar bara hur jag prioriterar i livet - men det är lätt att svara på: jag köper det jag gillar och det råkade vara lite för mycket :-)
Tack för senast - har gjort ett litet collage på Signes vind - men hade tyvärr ingen bra kamera med mig så bilderna är inte så bra.
Ha de gott / Kram Lotta