torsdag 6 maj 2010

Doktorn och fotografen = Samma sak & Galet snygga kläder!


Ni som följt min blogg genom åren har nog kunnat räkna ut att jag är galet skraj för doktorer:((

Tandläkare gillar jag skarpt (speciellt min indianlike snygging;))



Men doktorer - icke min grej!




Vet ni vad som uppkallar samma känsla hos mig som doktorn.....



....att bli fotograferad.



Sjukt vá!



Jag vet inte varför men jag avskyr verkligen att bli fotad. Igår blev jag det - stackars fotograf!!!

Det måste vara pest att fota en sån stelpinne som jag.



Jätte trevlig fotograf - men det spelar liksom ingen roll. Nu är jag livrädd när bilderna ska publiceras. Inte får jag se dom innan heller. Ni som har psykologisk läggning vet förmodligen vad mitt stora ogillande beror på, jag har väl nåt problem att se mig själv kanske??




Kontrollbehov att inte kunna styra bilden? Vet inte - ingen aning. Det är som det är.

Idiotiskt i-landsproblem, jag skäms!!!





Vi har faktiskt fått in helt sjukt snygga kläder!! Hur kul som helst med tanke på klädvisningen ikväll!!





Som det ser ut just nu kommer förmodligen Hanna att hinna hem också.




Jag har haft en sömnlös natt med sms:ande fram och tillbaka med henne.


Hon har åkt buss genom Grekland i natt för att komma till Athen och förhoppningsvis vara här i Sverige snart.... vi håller tummarna. Minsann, vad säger man?? Alltid är det nåt...




Här har vi en bild på en till snygg kund som agerar modell.


Våra kunder är ju verkligen världens snällaste, inte knäpp som jag med foton, TUR & TACK!!



Här är det gulliga Ulrika som visar en stor sjal som är jätte poppis.

Är visst ett litet "måste" för dom som vill "hänga med"....



Hörrni, nu arrar vi för klädvisning.

Jag lovar att det kommer klädbilder med allt nytt varje dag framöver.


Kramkram Eva

1 kommentar:

Emma, Henrik, Filip och Signe sa...

Vilken fin klänning, var kommer den ifrån?
m.v.h Emma