måndag 3 maj 2010

Modevisning!



På torsdag kl 18.00 har vi ju som bekant en säljare här som ska hjälpa oss att visa kläder.
Ska verkligen bli hur kul som helst!!
Ett riktigt Molly-fan, Helena Kämpe kommer till oss och visar kläder.
Helena är jätte duktig att komba olika Mollysar så det ska ni få se.
Här har hon bronte shirten i alm black och till det de cerisa träskorna, snyggt & fräscht!
Jag var verkligen inte säker på att Helena skulle hinna komma till oss....
Förutom sitt heltidsarbete, fixa med allt vad ett hus innebär har hon fem (F E M !!!) barn.
Sju med makens sedan tidigare. Wow, säger jag bara. Man får en riktig energikick varje dag man läser hennes blogg.
Hennes blogg ligger på femte plats bland alla Mollybloggar. Och hon har inte varit igång ett år ens. KUL Helena att du väljer att komma till oss:))
Klicka HÄR så kommer du till Helenas blogg.
Vi har några platser till torsdag, hör av dig om du vill komma.
Nu ska jag rappa lite här - det här är en MASTODONT vecka på Smultris kan jag bara berätta. Ska bli kul på fredagkväll och se om allt gått i lås och enligt planer....
Gäller att planera in i minsta detalj så funkar det nog:)
Det börjar bra - blå himmel och sol.
Vi har ingen termometer men jag skulle tro att det är KALLT, is på rutorna, hm...
Lycka till med början på Din vecka!
Kramar Eva

Inga kommentarer: