tisdag 4 maj 2010

Nu äntligen kommer den!!

Många har mailat oss och frågat när den här klänningen från Cream kommer.

Verkligen kul då för mig att få berätta att till modevisningen på torsdag är den här:)

MEN inte bara den, GALET mycket andra kläder också....

Vet ni nåt annat som är så SJUKT GALET att man inte tror att det är sant.

Jag blir trött bara jag tänker på det...

Våran Hanna skulle ju komma hem i morgon och hinna lagom till modevisningen på torsdag.

Tror ni inte att hon också troligtvis kommer att sitta fast i Grekland på grund av strejk och inte komma:((((

Illa för henne som har ett grupparbete och annat skolarbete som väntar.

Och för att inte tala om hennes stackars mor.... jag hade VERKLIGEN räknat med henne på torsdag. Åååh, blir man galen eller....

Som tur var är vi ändå sex stycken plus mina kära killar som kommer att få rycka in den här kvällen. Jaja, bara att vänta och se. Senaste statusen igår vid midnatt var att dom tror att greklands flygplatser öppnar den 7 igen. Jag har förvisso inte stor tilltro till det.

Jag menar börjar man strejka brukar det hålla i sig:(

Bara för mig att ringa svenska flygbolar o kolla vad dom säger så fort dom öppnar.

To be continued.....

2 kommentarer:

Lillan sa...

Åh, vilken helt underbar klänning!
Det står Caroline på den ser jag.
Och jag som inte kan komma på torsdag. Jobbar häcken av mig just nu (den kan behövas bli mindre bred...) och jobbade även vip-kvällen du hade. Otur.
Får hoppas att det finns något kvar till mig när jag kan komma.
kram
Caroline

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken fin klänning, kanske skulle försöka ta mig i kragen och åka ut till butiken på torsdag, har pinsamt nog inte varit det ännu ;o),håller tummarna för att dottern ska hinna hem!
Ha en finfin eftermiddag!!
Kramis/LenaS