söndag 30 maj 2010

Vilket fruktansvärt svårt beslut:(
Usch och fy och blä!!!
Idag på eftermiddagen mitt i värsta kön i butiken ringer telefonen till mig.
Jag blir tvungen att gå in. Vår lokaltidning har fått ett sista minutenåterbud och undrar om jag har lust att ha ett NA- kortserbjudande denna vecka.
Såååå jätte svårt att svara på. Eftersom jag precis kostat på en hyfsat stor annons igår och massor av helt underbart positiva besökare kom hit och gladde oss blev det riktigt svårt.
Flera av dom som var här shoppade loss riktigt. Det kändes så svårt att svara på att jag var tvungen att få överlägga med fler personer. Fem minuter fick jag på mig.
Jag fick rådet att svara ja.
Dom har en annons som ligger från oss så det var snabbt och enkelt att göra den.
Det innebär att alla med ett NA kort får handla 2 varor i butiken den här veckan med 20% rabatt.
Jag tvekade verkligen pga att så många handlat kläder och andra dyra saker nu i helgen.
Känns jätte tarvligt att gå ut med rabatt veckan efter då:(
Men det är svårt att tacka nej när man får ett sånt erbjudande från vår lokaltidning som når ut till så många människor. Och hela Örebro med omnejd har ju verkligen inte besökt oss i helgen!
Jag hoppas verkligen att ni som shoppat i helgen förstår oss och kanske var det något ni lät bli att handla och tycker att det är ok att inhandla nu när det är rabatt.
Jag tänker kompensera er som varit här i helgen om ni är sugen på nåt nytt nu i veckan.
Då får ni 30% på EN vara. Har ni inte kvittot kvar från helgen får ni lita på mitt otroligt goda minne att jag minns er.....
Mycket, mycket svårt beslut - jag hoppas ni förstår mig!
Beslutsångestkram Eva....

2 kommentarer:

Emmas Andra Bullar sa...

Fundera inte på det! Jag handlade ju minilite och kommer gärna en sväng i veckan om jag hinner!
Vilken mors dag idag! Supergoda pajer, kanonväder och Smultrongården! Kunde inte bli bättre!
Tack!
Kram Emma

Ett Vitare Hem sa...

Inte ska du tänka så men jag vet hur lätt det är att göra det, kul att du hade så mycket besök i helgen, hade ju själv öppet hus i lördags och var på loppis igår men försöker komma ut i veckan och göra ett besök ;o)
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS