lördag 15 maj 2010


Veckans Vara


Äääntligen har jag då fotat denna Veckans Vara.


Det är tre stycken glasvaser/ljusstakar. Kan användas till både och. Smart också att ha någon själv och ge bort någon om man inte vill ha alla tre ihop förstås.


Jätte läckert att fylla med godis tex när någon fyller år.




Och ha ljus och blommor i dom andra.



Ord pris är 307:- för alla tre.



Veckans pris är 230:-. Kanske kan vara nåt inför den stundande


Mors Dag....

Här har jag FÖRSÖKT att fota slipningen i glaset.

Inte super lätt men jag hoppas ni ser:)

I torsdags kom Annika hit. Hon hade med sig en bedårande liten väska.

Annika är textillärare i grunden. Det kan man liksom förstå.

Hon gör dom mest bedårande saker!

Klicka här så kommer du till hennes blogg.

Minsann, dax att bre mackor så dom som vill ha kan få det idag.

Här doftar underbart nu, har precis tagit ut morotskakor ur ugnen.

Det tror jag är den godaste bakdoften. Det är nog kanelen som gör att det doftar så otroligt gott.

Ha en bra dag ni alla.

Här är varmt men man vet inte om regnet kan komma. I och för sig ser det ut att kunna spricka upp o bli sol. Jag hoppas på det för våra grannar har ju en gigantisk mässa i helgen.

Scandinavien Game Fair! Wow vilket jobb dom gjort. Jag håller tummarna att det går bra och att vädret är på deras sida.

Kramkram Eva

Inga kommentarer: