fredag 14 maj 2010

På shoppingtur har jag varit:)))







Kan inte påstå att det händer alltför ofta att det blir shoppingturer för mig.

Jag har ju heller inte så långt att gå handlade det mesta på en butik rakt över mitt hus:)






På måndag byter jag skepnad igen och blir fransyska för några dagar.


Såååå ooootroligt trevlig!!!!!!!



Nu ska här fixas !! Ni kommer väl ihåg äventyret med inhandlande av säng, haha, vilken grej.



Hur som haver, nu blir det dax att fixa till den.



Sänghimlen kommer att bli så attans KANON. Gardinerna jag köpte är jätte tunna med hjärtan på. Egentligen skulle jag vilja prova en tjockare variant också men L tyckte dom tunna och han får bestämma. Känns omöjligt att ta med båda och prova...

Helt seriöst är jag kritisk till att det här får plats. Överkastet är ruskigt tungt även om man kan vika det hyfsat litet. Den stora dynan till solstolen är GIGANTISK för en resväska. Så självklart blir det kartongvarianten igen... Inte världens snyggaste kanske. Inhandlad på Jysk för en billig penning. Lite grillig i min smak men det får gå. Känner på mig att den måste förnyas emellanåt...

Nu kanske ni undrar varför jag inte köper allt i Vence...

Eftersom en av fördelarna med att ha egen butik är att dom gånger man själv behöver något handlar billigare än om jag går ut i butik. Sen är det faktiskt riktigt dyrt där tycker jag.

Täckena har dom andra mått på än vi har till våra lakan så eftersom lakanen är svenska blir det svenska täcken också.

Resväskan hade dom halva priset på Coop på. 149:-. Som hittat för en rosa fantast.

Jag tror inte ni skulle vilja se den vi hade innan... har varit med ett tag om man säger så.

Den här gången åker vi iväg med kompisar där mannen fyller 50. Han har inte en aning om att vi ska iväg. Frun har tagit ledigt men han vet inte varför. Så gissa om det ska bli kul!!!

Jag som bara ÄLSKAR överraskningar tycker att det ska bli hur kul som helst!!

Kan knappt bärga mig tills vi ses på Arlanda. Bara nu askan håller sig lugn....

Hörrni, jag har kommit på en grej.

Ni är makalösa att läsa blogg och hemsida.

Här bara strömmade in besökare igår. Utan annons i NA. Makalöst!

Det var jag nämligen inte helt säker på.

Nej minsann, nu ska jag ut på en mindre skojig tur. Bl a till IKEA & köpa en bäddmadrass. Som bekant finns inte måtte 120 cm i Frankrike.... Sen ska jag göra annat som är så pestigt så ni fattar inte. Ska till doktorn igen, HJÄLP, jag som är så skraj...

I morgon är det smörgåsdax igen på Smultris, vet att ni helst vill ha det i veckorna också, men vi har liksom inte fått till det än.

Men i morrn dyker dom upp!

Puss och kram

Eva

1 kommentar:

Emmas Andra Bullar sa...

Kanske blir en liten tur till er imorgon då, är nyfiken på mackorna!Jag fick förresten tag i en Lovely!
Kram Emma