fredag 28 maj 2010

EXTRA ÖPPET MORS DAG LÖ & SÖ 10-16



Här fixas det till rabarberpajer vill jag lova!

Härligt att ta tillvara det naturen bjuder på:)) och så mumsigt det är sen!

Ni som kommer hit kan också äta matpaj. Och förstås rabarberpaj efteråt....

Här ännu en tunika som kom igår. Dock med något mer professionell modell, haha!

Mycket snygg tunika! Älskar färgerna som är nu, ljust dova färger i rosa, lila & grått, nice!

En söt blus som även finns i rosa. Många gillade den, av dom som besökte oss igår.

Ha en bra avslutning på veckan, vi har ett TIOPOÄNGSVÄDER idag.

Solen skiner från en klarblå, allt är grönt och fint. Morgnar som dessa är det BÄSTA som finns:))

Hörrni, tycker ni inte synd om lilla ANNA??

Jag min knäppgök tycker hon är så bra så jag hade kunnat tro vinstchans av hela rubbet.

Hmm, där tog jag visst lite fel... Hoppas nu inte att media mobbar ut och dissar henne totalt!

Hon är ju bara hur bra som helst, det lyser ju om tjejen!!!

Bry dig inte om dumma tävlingar Anna, du kommer att vinna ändå:)))

Kram på er,

Eva

2 kommentarer:

Anonym sa...

Var hos er igår och vill bara säga att efter två besök på fjorton dagar, så har er lilla butik blivit min favorit:-) Så himla trevligt och mysigt! Det gör inget att jag har nästan nio mil till Smultrongården (antingen är jag dum i huvudet som åker så långt till en butik mitt ute på landet - men jag tror att det är för jag aldrig varit i en liknande butik)
Ha det gott! Jag kommer snart igen!
Nina

annika sa...

Vilket fint omdöme! Grattis Eva och ni alla på Smultrongården.
Trevlig helg!
Kram annika