torsdag 13 maj 2010

Vi har öppet idag 10 - 16
Så välkommen att ta en skön fikastund hos oss ute i den varma härliga solen:))
Äähum, någonting där var inte helt sant - ni får räkna ut vad.... hur som haver
VARMT VÄLKOMNA ÄR NI
Och jag har bakat hela morgonen så fika det har vi:))


Här är klänningen jag pratade om igår. Jag hade inte sett den på, tycker verkligen att den är hur fin som helst. Ihop med koftan och träskorna var det toppen.




Så ser bara klänningen ut. Jätte fint skuren i halsringningen.
Nu var den ju säkerligen extra fin eftersom tjejen som köpte den var så brun.
Men, men det är väl enkelt avklarat, en fika i solen idag så är det klappat och klart....

Hörrni, ni som inte kört ner huvet i kudden och beställt väckning den dag värmen & solen kommer, sätt på er koftan & sockorna framför brasan & ha en härlig kristihimmelsfärd:)))

Eller ta en tur till oss.

Puss & kram hela dan,

Eva

1 kommentar:

Vita små hjärtan sa...

Jag har inte alls långt, men har aldrig varit hos dig! Ska ta mig en tur nån dag!!!
Kram Agnetha