onsdag 12 maj 2010

TITTA VILKET FINT KOLLAGE!


I lördags var Lotta på Signes Vind här.
Det är tack vare henne Smultrongårdens blogg finns.
Hon var här för 3 år sen. Jag visste inte "hon" var "hon" då...
Så i tre år har jag pratat med någon "utan utseende".
Gissa om det var skoj när hon kom hit i egen hög person, jätte kul!!!
Lotta har en av dom mest inspirerande bloggar tycker jag.
Man får tips om vad som händer i Göteborgs omnejd (och andra platser också), en massa härliga bakrecept och allt är fotat på ett professionellt sätt. Alltid fina färgsprakande bilder.
Kul också att se allt fint hon egenhändigt tillverkar.
Här hade hon tydligen inte sin bästa kamera med så därför blev visst inte bilden helt 100.
Jag vet hur extremt svårt det är att fota inne i Smultrongården så jag tycker dom blev kanon!
Ska bli spännande att se om det blir ljusare här när utbyggnaden är klar.
I den nyare delen borde det åtminstone bli det.
Oj, nu måste jag snabba mig ut...
Har precis fotat en kund som var så attans snygg i en klänning som jag inte hade sett någon provat innan. Lovar att visa det i morron.
Ha en skön helgkväll nu.
Vi har ju öppet i morron också, men lite helgkänsla har man allt, barnen är ju lediga:)
Kanske kan det bli en majskolv på grillen ikväll, hiih...
Kramar från Eva

1 kommentar:

Signes Vind sa...

Kram o tack för fina ord.
Här regnar det så jag myser inne vilket är helt OK :-)