måndag 24 maj 2010

En ny lavendel & en doftpelargon

har jag planterat på terassen. Varje gång man går förbi där doftar det helt ljuvligt:)
Nu får våra gäster fint i sommar. Killarna satte upp sänghimlen också. Blev riktigt bra. Kul! Nu känns det mer som ett riktigt hem.
Vi har haft så himla härliga dagar ihop med våra kompisar därnere nu. Det var en överraskningsresa för Anders som fyller 50 år. Och han blev riktigt lurad;)
Kul för det var ju meningen.
Jag har massor av nyheter med mig hem till Smultris. Smycken, kläder och lite annnat smått & gott. Mer väskor än någonsin.
Fotar under dagen och lägger ut eftersom. Kommer inte att lägga ut allt jag hittat. Det finns ju några som har för vana att kopiera ALLT vi gör här på Smultris och vi tror att ni kunder hellre ser en mångfald så lite har jag bestämt att vi håller för oss själva till er som kommer hit:) Eftersom alla tydligen inte fattar det....
Nu ska jag sätta fart med alla förberedelser inför vår
Mors Dags helg.
Vi har Extra Öppet både lö & sö 10 - 16.
Ädelostpaj, sallad & bröd samt rabarberpaj till efterrätt kan ni bjuda era mammor på, eller..... kanske helt enkelt äta själva??
Ett tips är också att ge bort ett presentkort till mor. Då kan hon välja ut själv vad hon vill ha. Vi har ju några tusen produkter att välja bland....
Nu ska här sättas spruttilutt, såååå himla kul att vara hemma och tillbaka och fixa och greja igen. Här ska donas inför helgen:)
Kramar Eva

Inga kommentarer: