fredag 7 maj 2010


Jag har badat!!!!!!!!!!!!!!!!

Bilden är googlad - detta är varken Lena eller jag:)


Eller hur kan ni knappt tro att det är sant!!?


Lena & jag fick för oss att slänga oss i ån efter vår promenix i morse.


Ni som bor i Örebrotrakten vet att det blåser småspikar idag.







Det var ett morskt beslut. Så kallt att benen blev alldeles stela.




Men jag tvålade in mig och sköljde av, huvva!




Det är ju maj - vi älskar att bada - vad gör man - blir inte vädret som vi vill trotsar vi det väl!




Modevisning... hade vi som bekant igår. Hanna hann hem & tränar modellgång, haha!



Vi har ett rejält vardagsrum som ser ut som S K I T, ursäkta - men så är det.

Men det fanns inget annat att göra än gilla läge vara där.

Här ser ni lite olika kreationer, många ville klämma & känna.




Malin i en fin klänning som fanns i beige i vintras.







Helena i Molly förstås.


Uuursnygg kombi!! Klänningen i siden som ni har sett Malou von Sivers i på tv, den läckra virkade koftan och de cerisa träskorna till, en riktig höjdare!



Direkt efter modevisningen hade vi en bjudning med 21 damer. Vi fick lova att duka nere i 1:a rummet också. Här är det Cream Åsa som damernas uppmärksamhet riktar sig mot...




Inne bullades det upp till matgästerna.



Det gäller att ha tungan rätt i mun & koncentrera sig då löser sig det mesta, haha!


Vårt sovrum fick agera klädloge...



Den här killen som inte har nåt huvud tydligen... hade jag inte klarat mig utan dessa dagar!



Ingen drömsits med två stora grejer på SAMMA kväll - men ibland kör det ihop sig och då är det tur att min snälla familj finns tillhands och hjälper till massor:))


Och Adam är ju en hävert i köket ( i alla fall enligt sin mor;)


Malin i Braez klänning & kofta. Ursköna plagg tycker jag.


Och snyggt förstås.



Hanna i kjolen jag tycker är så söt och topen som även finns i rosa.






Tusen kramar till er alla tjejer som var så OERHÖRT DUKTIGA att visa kläderna!!!


Toppen bra jobbat!


Trots att det var mycket folk var det flera som kom igår kväll och tyckte att det var så bra att se kläderna på. Plus att man senare fick råd & hjälp.


Jätte kul att det blev så uppskattat!



Jag fick nog lite blodad tand... tycker att det var urkul!


Har pratat med en av tjejerna som gick igår och det kommer troligtvis att bli en fortsättning på det här. Självklart inte med så många inbjudna och kanske inte i vårt vardagsrum...



Men i någon form blir det säkerligen. Går kanske att fixa nåt när det nya blir färdigt??



Apropå det nya. Jag har precis pratat med Gysinge Byggnadsvård. Köpte ju allt där till Smultrongården i färgväg. Nu fick jag lite råd om murens utseende. Vi ska ju inte ha brädpanel hela vägen utan vi murar upp en liten grund, tror vi kan bli snyggt.



Well, well, pyssel är det. Men det viktigaste är: det är på G!



I morron har vi öppet som vanligt 10-15 och då med


MAKALÖST mycket nya kläder som kommit in.


Plus dom här träskorna, nu till vuxna. Love them!!

Vi fick en hel kartong vita knyta och röda knyta också.




Nu ska här byggnadsplanera. Ha det gott och för er som kommer hit i morron säger bara:

Very Welcom:))

Kramar Eva

2 kommentarer:

HOUSE of ADELA sa...

Å det ser fullkomligt underbart kul ut! Önskar jag hade bott i närheten!;)SÅ mycket fint!

Kram
Adela

Signes Vind sa...

Så roligt att få vara med lite på er modevisning. Så mycket fiiiint!
Imorgon kanske jag dyker upp på Smultrongården om tåget är i tid och allt fungerar - har längtat i flera år så nu måste det bli av - hoppas vi ses.
Kram Lotta på Signes vind