tisdag 15 november 2016



Sista fixet dag idag

Wish us good luck;) 
Igår stekte vi köttbullar till klockan 23.30.
Hanna kan ha gjort den godaste rödbetssalladen jag någonsin ätit. Nu är jag också väääldigt svag för det. Typ älskar, haha! Kommer att bli min föda många  veckor framöver.

Tror vi skall försöka hitta någon passande liten burk för den som vill att köpa lite med hem.
Det brukar det frågas efter. 

Och bara så ni vet så var det moi som stekte så gott som alla köttisarna.
Och rullade förstås. Men Adam hade smaksatt färsen och bror och far smakade av färdigt resultat. 
När det okejades körde jag som en galning. Trots mitt veggieliv kan jag gilla att rulla köttbullar. 
Men skulle aldrig i livet smaka. Oh no!

Helena och jag kör som vildar i La Boutique idag.
Det skall avslutas med såpskurning av golven.

Men vet ni.... i söndags var kidsen här och hjälpte sin far på fars dag.
Den superfina slingan sattes upp i flaggstången. Ni tror inte det är sant, men igår gick den sönder. 
Buhuu, så tråkigt. Så nu blire jakt på ny.
Gaaah! Hade annat den tiden kunde gå till....

Allt gott från julestugan;)
Kram



1 kommentar:

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.