onsdag 30 november 2016


God morgon

Hur har natten varit?
Bra hoppas jag! Högt tempo kräver god natts sömn. Viktigt att kunna släppa allt, slappna av och faktiskt sova 6-8 timmar. Det blev 7 för mig denna natten och det känns perfa:)

Idag skall det inventeras marockanskt.
Det säljs som bara den. Örebro med omnejd vet att vi importerar och har ett jättesortiment så helt förståeligt är det våra mest sålda saker.  

Även det jag har hållit service på och låtit kunder komma och handla när vi varit stängda under hösten. Kommer att fortsätta med det så ni kan vara lugna;) Nu vill många ge det i julklapp eller present så det är bäst att kolla upp allt inför helgen. 

Det blir nog till att plantera lite fler hyacinter i marockomuggar också. 
Har ju varit slut ett tag. 

Vad skall du göra idag?
Förutom marockofix skall jag faktiskt klippa mig. 
Det var mycket länge sen. Sen blir det en tur till Marieberg. Som alla vet inte ett ställe som står högst upp på min lista. Men tjejerna köpte bh till mig på black friday. Jag hade sagt att jag gärna ville ha en med spets. Men det ville jag visst inte för när fick se den kände jag att jag nog verkligen är den enkla typen. Inga krusiduller här inte. 
Bara att åka och byta mot en slät variant, haha!
Samtidigt skall jag kolla på världens längsta hdmi kabel. Vi håller på att förbereda hemmet för en projektor. Har fått låna svågern och svägerskans utrustning och nu skall här provas för fulla muggar. 

Vi såg Tarzan i söndags. Alltså rackarns sååå bra jag tyckte den var!!!!!
Men det gjorde nog sitt till att med projektorn. Det var som att se på stor bioduk.
Nästan lite 3D känsla vid naturbilderna. Helt magiskt läckert var det. 
Precis så skall film ses kan jag tycka. Men nu måste det provas vart denna apparat skall stå, OM vi nu skall införskaffa en..... 

Nu skall jag snöra på mig dojjorna och dra på tur. 
Denna dag kommer att fyllas väl så det gäller att vara på hugget. 
Ha en riktigt fin dag, 
kram 
Eva

1 kommentar:

Sallys hus sa...

Hallå där....
låter som en bra dag...;)
Å hahaaa...vilken himla TUR att jag inte talade om för dig att jag fyllde år i söndags....
hade dött om du hade tvingat kunderna att sjunga...hahaa....
ha en toppendag!
ska komma i håg och maila dig länken sen...;)
kram Katarina