torsdag 1 december 2016











Morning Glorys:)

Uppdragens dag igår. 
Till Nora och fixade ny frippa. 
Både Hanna och jag. Gäller att utnyttja tiden. 
Vi hade lite ärenden i Nora så vi passade på att gå till våran gulliga kund Linda. 
Så stannade vi kvar där och åt på Millas Café. Fräscht och gott.

Sen fortsatte ärendedagen. Vi hade sååå liten tid på oss för plötsligt fick Hanna en lägenhet hon skulle se. Är det inte det ena så är det det andra, om man säger så.... Jag hade tänkt mig lite chill och kolla runt en del. Just forget it. Det var ut och in på de ställen vi var tvungna och sen hopp in i bilen igen. 

Men jag kom i alla fall hem med ny lampa till taket i köket.
Och ett prov till det stora platsbyggda skåpet som jag så otroligt gärna vill ha lyse i. 
Det var sjukt svåra saker att koppla och sätta upp så det står skrivet nånstans om vi pallar det själva....
Change och bhbyte fick strykas längs med fotknölarna, var visst bytesrätt till 10 januari (HUR kan man ha så länge???) så jag har god tid att komma åter. 

Hur som helst är det roligt att börja få till sånt som väntats med länge. 
Kanske kan vi prova fixet med takbelysningen redan ikväll. 
En 10 meters hdmi lyckades vi få med hem också. 

På Ikea slås jag varje gång av deras svarta kök. Bara älskar dom. 
Men vart har man en sån stor svart hylla?? Inte en aning. Men gillar den skarpt. 
Även köksön i aluminium och trä. Så rackarns praktisk. 
Men passar inte alls in i vårt kök. Kanske i butiken....
Läcker inspo är det hur som helst.

Sen var det tacos och filmtajm med alla kidsen. 
Verkar som att alla är eniga: Projektor is da shit.
Extremt bra bild och biokänsla. 
Återkommer dock med våra något spektakulära val av filmer....

Nu drar jag på nya äventyr. 
Kamrat Lena står på agendan idag. Alltså arbetsbyte som gäller. 
Spännande att se vad hon har hittat på. 
Hoppas hon vill avsluta dagen med en lång, snabb promenix.
Annars gör jag det själv. 
Önskar dig en bra dag. 
Kan bli en liten recension av filmerna senare om tid finnes. 
Kraaaam

Inga kommentarer: