torsdag 15 december 2016



Morning

Idag vill jag inte att gårdagen fortsätter.
Inte på några vis i världen. 

Efter mitt besök här igår skulle jag ju göra en sån liten grej att förbättra väggen lite grand.

Det var bara det att trots att jag trodde att rollern var snustorr formligen sprutade det turkos färg över hela golvet när jag började rolla igen. 

Fy! Ni kan ju bara tänka er. 

Sen skulle jag ta in den fina amaryllisen som jag tänkt klippa av och hänga upp och ner i fönstren som deko när jag har gruppen i morgon. 
Vad händer.... självklart har den på de ynka minuterna ifrån det att jag plåtade den vid nya väggen och skulle ta in den, frusit. Hade den ute för att den skulle hålla lite bättre. Så blev det inte på min speciella lyckodag igår. Not lyckodag alltså. Så här fin var ju blomman innan.... buhuuu!!!

Nu ringde Fabian precis och bad mig snabbare än ögat plocka ihop marockanska grejer dom skulle pimpla sitt bord med på förmiddagen. 

Han och två klasspolare gör UF med doftljus.
Kärlen dom fyller i är burkar med lock, jättefina och marockanska muggar. 
Jag har inte sett färdigt resultat så det skall bli spännande. Dom är visst på krämaren idag. 
Jaja bara att rusa iväg och göra det. 
Split vision kan man ju säga att man lärt sig ha med fyra kids, genom åren. 
Själv hade jag planerat att steka köttbullsen nu men dessvärre får det ligga på vänt. 
Jag hoppas till hundra tusen miljarders procent att jag återkommer med nån snygg uppdatering på dukning el dyl idag. Orkar bara inte med en skruttdag till. Basta!

Lampan överst är från House doctor. 
Skulle nog passa på nya väggen. 
Dock passar inte färgen. Men det borde jag förstått innan. Att bryta så rackarns mycket funkar ju liksom inte. Men nu har gjort det jag funderat på i alla år så då kan jag måla om i den vanliga skojiga färgen igen; grå/beige typ. Kul, kul. 

Ha det riktigt gott idag hörrni, så hörs vi som sagt med nåt positivt härifrån sen:)
Kram

Inga kommentarer: