söndag 4 december 2016




God morgon

Hur har helgen varit this far?
Mycket bra hoppas jag.
Som var jag uppe i ottan i går morse. Vilken rackarns tur!!!!
För redan innan 10.00 var det besökare här. 
Och det fortsatte konstant hela dagen. Verkligen bra att vi utökat till kl 16 nu när vi har så lite öppet. 

Kamrat Lena gjorde ett megajobb i kaféet. Men kanske inte så konstigt. När jag flyttade till Örebro fixade hon jobb åt mig på det som då hette Svarta Pannan. En av stans absolut mest populära lunchrestauranger då. Så hon har vanan inne. Tur det för köttbullemacksen var det rykande åtgång på:) Nu har vi bara två lördagar kvar på den här julöppettiden. 
Det står i stjärnorna om det blir nåt nästa år. 
Som jag känner nu vill jag ha öppet hela tiden - men jag vet ju att vi måste ha ett liv också så det kommer inte att hända. Trist - javisst!!! För jag ÄLSKAR det ju. 
Hastigt och lustigt bestämde vi oss för en sån rolig Marockokväll nu på torsdag.
Det skall verkligen bli skoj. 
Då lagar jag lite gryta också. Som också är bland det roligaste som finns. 
Så har du inget annat för dig. Kom och mys med oss på torsdag. Vi håller öppet 16-20ish.... Inga probs för den som dyker upp lite innan ej heller om någon stannar lite längre. Ni vet ju att vi är lite smått flexibla här, haha!

Nu är jag på väg till fina Wadköping. 
Klär mig lite varmare denna dag, haha. Det blev lite småkyligt förra söndagen. 

Kanske ses vi där?
Om inte annat, ha en härlig söndag.
Ta en låååång frukost och njut av dagen. 
Stoooor kram
Eva

Förresten, jag har en massa härliga julgrupper med till Wadis. 
Pris på dom flesta är 249:-
Då är det tvåstänglad orkidé, vit hyacint, murgröna, någon deko samt förstås en snygg kruka.




Inga kommentarer: