onsdag 21 december 2016


Natti natti, 

Ligger och surfar i sängen med en mycket gosig liten kurrmaskin bredvid mig. 
Dom här tre missarna vi har är för goa. Tycker förstås alla om sina husdjur. 
Majken är det som kollar in allt jag gör nu. Majken är min lilla bäbis. Minst till storlek är hon också. 
Mimmi är också en kurkatt, men inte mamma Molly. Bara när hon ligger i soffan ute på Smultris, konstigt. 

Känner mig helt energisk, rofylld och harmonisk. 
Tänk vad musik gör med oss människor. Precis hemkommen från Christmasnight. 
Helt underbart stämningsfullt. Magnus Carlsson och Jessica Andersson är så magiskt bra tillsammans. Dom skapar en härlig energi ihop. Tycker dom skulle leda nåt bra tv-program ihop. Skulle bli kanon, helt säker. 

Ligger och kollar runt på stolar. Ett litet dilemma just nu. Så googlar jag lite mat till nyår också. 
Kul att hitta på lite roliga tillbehör och nån ny smaskig drink. 

Det bidde inga bilder på det nymålade idag. Var helt enkelt inte hemma under ljusets timmar. 
Hade faktiskt kunder i butiken på morgonen. Jag stod därute och slog in paket när det dyker upp två bruttor. Förr skulle jag aldrig ha släppt in någon när allt inte var hundra schysst, men nu när det liksom är stängt finns det ju ingen annan tid att komma på så jag kan tycka att det är helt ok. 
Kul med sällskap också:)

I morrn är det rapidosprutt in till stan och lämna Hanna på tåg till huvudstaden. 
Sen skall jag hämta en grej som ingen annan har en aning om...  :)
Sånt gillar jag skarpt, hihi. 
Nej, det är ingen liten hundvalp.
Ingen vandrande pinne heller. 
U will see.

Men nu säger Majkis & jag natti och på återseende.
Kram

Inga kommentarer: