fredag 2 december 2016



God morgon

Oj så tidigt det blev idag. 
Jag vill att det skall vara varmt och skönt när vi öppnar så det sista som hände igår kväll var att jag fyllde i spisarna och nu sprang jag ut och gjorde eld igen. 
Eftersom det inte är så många minusgrader är det ganska lätt att få bort det råa och in med härlig vedvärme. 

Igår roade jag mig att göra julgrupper. 
Alltid lika skoj! 
Butiken är full av grupper i olika krukor och skålar nu.
Just denna har jag gjort till en speciell person som faktiskt redan fått den. Visar senare varför den gavs bort och till vem;)

Idag blev kaféstarten på min lott så nu står jag och bakar kanelkakor. 
Ni vet ju, min favvo.... alltså glasyren ovanpå is to die for! Undra just om jag kommer att kunna låta bli att stoppa nåt i munnen när skålarna skall diskas, haha! Får skynda mig spola i vatten i dom så det inge går;)

Välkomna ut på landet i det som ser ut att bli en toppendag, på en liten utflykt. 
Vi fixar vidare, 
kram på er. 

Inga kommentarer: