tisdag 10 januari 2017




Gokväll, 

Ligger eller nej det gör jag ju inte, jag sitter i sängen och kollar på datorn. 
ÄLSKAR min säng!!!! Så otroligt mycket. Har ju genom åren inte varit överdrivet mycket i den. 
Aldrig legat och läst innan jag somnat eller kollat tv på morgonen. 
När jag lagt mig har jag varit så trött att jag stupat i säng och somnat på cirka 30 sekunder. 
På morgonen har jag studstat upp. Aldrig legat och dragit mig. Har inte funnits tid. 
Så gissa om jag tycker det är lyx nu:) 

Gick ut på promenad och gå/sprang när Lars kom hem så vi var hemma vid 20.
Sitter nyduschade och njuter av att vara i min säng, sååå skönt.
Älskar sängen och sovrummet. Det ligger precis vid köket så jag hör dom andra. 
Snart skall jag gå upp och vi skall kolla en ny serie. Kul för jag saknar när vi inte har nån på gång. 

Men vad tror ni..... ett Bed & breakfast rum på Smultris, skulle det vara nåt????

När vi var därute och inventerade idag så fick jag sån himla stor lust. 
Göra duschrum i det som varit rea-rum nu på slutet. Kunde man ha två sköna stolar där så man kunde chilla lite efter duschen. Det gör man ju ofta, eller hur, haha! 

Kanske får en toa plats också? Ha säng och övernattningsrummet där vi haft kläder innan. 
Då kan vi öppna upp dörren som vi bommat igen där. Det är inga större problem. 
Då är den som bor över helt privat och ensam. 

Till en början skulle det endast vara ett rum men det finns möjlighet att göra ett till på övervåningen exakt över det rummet. Alltså vad tror ni??

Jag ser framför mig en stor härlig säng som jag bäddat med Lovely Linen i ljusrosa och beige eller grått. Så en liten skål med choklad och kanske en miniflaska vin till dom som kommer. 
Nej, shit det går ju inte, man får säkert inte bjuda på vin i Sverige, haha!
Tokig jag är, glömmer att man inte får göra som man vill....

Inte vet jag, men det tanken lockar. 
Skulle någon komma och sova över tror ni?

Jag skall verkligen inte sova, nu skall jag upp och kolla serien som mannen lovordat så. Spännande!!
Kram på er

Förresten, bilden under är från P&B:s nya kollektion. 
Älskar dom! Dom skulle få bo på "hotellrummet";)

1 kommentar:

Unknown sa...

JAAAAAAAAA det tycker jag ni ska göra <3
kram Anna i Skåne