lördag 28 januari 2017







Igår var vi lite halvt wild & crazy här, haha! 
Har ju shoppat en hel del och vi provade och hade oss. Boots och kläder lite här och var som synes. 
Inte ofta sånt händer så det var skoj! 

Två par boots för oss var faktiskt. Jag lyckades pricka in ett par på rea. 
High five på det! 
Invigde bootsen och nya klänningen från & other stories igår när vi var ut och åt. 
Trivdes väldigt bra i den. 
En väldans tur det för jag inhandlade två.... den ljusblå över också. 
Bara älskade färgen. Och modellen också bevisligen;)
Enkla men snygga tycker jag. 

Så skojade jag till det väldigt och köpte boots med silverklack. 
Passar ju bra på landsbygden där jag befinner mig som mest, eller hur;) 

Kan tro att ni blir trött på alla pizzabilder. 
Vi blir dock inte trötta av att äta dom. 
Jag är en riktig pizzamänniska. Inte sån läskig tjock mjölbotten som det är hemma. 
Med ännu läskigare burkgrönsaker på.
HUR HUR HUR kan man laga en pizza från botten och ha på sånt snusk???
Det är ett hån mot pizzavärlden!
Här är det så goda pizzor att jag gärna äter det till frukost, lunch och middag. 
Lena är av samma åsikt så det passar ju bra. 
Speciellt på vår fantastiska träningsresa;))

Faktum är att vi är på väg ut och röra på oss nu. 
Blev ju bara "turistpromenad" i Italien igår så vi får ta igen det idag. 
Jag shoppade bara ost, blommor och soltorkade tomater. 
Hurra för det! 
Slank in i en butik här hemma i Vence när vi steg av bussen och där blev det lackboots till det eminenta priset av 225:-. Galet billigt och givetvis kan man inte motstå ett sådant erbjudande. 

Yes, skor är min lilla issue. 
Inte väskor så där tjänar jag ju määäängder;)))

Hoppas ni har en härligt och skön lördag. 
Stor kram.
Eva

PS/ Lägger ut lite filmer och bilder på mina händelser och i flödet HÄR på Instagram:)

1 kommentar:

Åsa Gustafsson sa...

Hej Eva!
Gillar skarpt klänningarna från Other Stories - vilken storlek har du? Tänkte skicka efter och blir lite osäker på deras sizes.