torsdag 19 januari 2017


Här är den.

Väggen med stort V.

Har ju länge varit inne på att dela av vårt vardagsrum med ett glasparti.
Har lite stora fönster själv men det går verkligen inte att jämföra med den här gigantiska. 
Fullkomligt ÄLSKAR DEN!!!!
Det är halva partiet vi köpt och det kommer om tre månader cirka. 
Jag är lite undrande om vi skulle haft det i svart istället. 
Är ju en del svarta detaljer därinne men å andra sidan är det så mycket mildare och snällare med det bruna. Helst vill jag ha den NU.
Men kan faktiskt vara bra att det dröjer lite. Kanske får vi ut vår kamin som skall därifrån innan;)
Inget ont som inte har nåt gott med sig alltså....

Glaspartiet skall stå där dom "nya" sofforna står, bakom dom. 
HÄR kan man se och kanske förstå hur det skall bli.

Pratade förresten med rörmokaren igår. Hahaha hohoho det var väl lite som ett smärre skämt kan jag lova. Angående bed & breakfast på Smultris och därmed dusch mm alltså. 

Vi skulle bli tvungna att gjuta ny platta och därmed bända loss golvet som ligger där nu och gräva ur.

-Men hur gräver man ur? undrade jag, man får ju inte dit en maskin....??

-Jo, det går bra svarar han, maskinen heter Lasse....

Moaahahahahahaaaa ni förstår att jag skrattade halvt ihjäl mig va´. Det kommer troligtvis inte att hända. Skulle tro att vill jag ge mig på nåt sånt är det nog Eva maskinen heter. 

Nej nu är det bäst jag drar ut å springer och tränar, måste fixa ryggmuskler till grävningen...;)


Inga kommentarer: