torsdag 12 januari 2017



I morgon drar jag vinnarna av Smarta Kupongerhäftena

Det enda du behöver göra är att skriva vad du vill läsa om på bloggen. 
Ni som inte brukar kommentera måste logga in, men vill ni inte det så mejlar ni bara: info@smultrongarden.se och skriver där. 

Så har visst alla hittills gjort. Häftena räcker till sista september 2017 så även om du inte bor i Örebro kan du verkligen ha stor nytta av det om du besöker stan nån gång. 

Jag använde mitt på nyår och inhandlade Tryffeltårtan från Kaffe & Pralin för HALVA PRISET. 
Inte illa;)

Plus att jag inhandlade absolut supergoda ostar på Ostbutiken:)
Vinnarna meddelas i morgon kväll. 

Dagens bild från mitt lilla paradis blir från stranden i Nice dit vi har knappt 30 min. 
Havet är blått och fint även "vintertid". Ja, jag tycker väl inte att deras klimat har så mycket med vinter att göra, haha.... men det tycker dom. Eftersom jag är en badare kan jag bli sugen att bada även en riktigt kylig dag. Här är riktigt ljust och fint nu om än ej sol så jag passar på att dra ut på en liten tur så hjärnan får det ljus den verkligen suktar efter så här års. 

Mejla eller skriv en kommentar nu så kanske du är ett rabatthäfte rikare snart;)

Allt gott, 
Kram Eva


Inga kommentarer: