onsdag 11 januari 2017


Just nu VÄLLER det in reklam mejl från olika leverantörer angående kommande Formex.

Och självklart åker vi dit. Har inte missat en gång de senaste 35 åren. 
Jag kan lova att det är hängmattor som gäller i år. Har väl i och för sig varit en del år nu men det har inte avtagit om jag säger så. Jag skulle kunna tänka mig en i vårt vardagsrum. 

Det är tillräckligt stort och det skulle vara helt underbart att ligga där och kolla film. 
Jag älskar att gunga. I hammock och på stolar och allt som går att gunga på. Bara det rör sig. 
Vet att många avskyr det men jag gillar "gunget". 

Tänk om det ginge att få till en hängis på det däringa bed & breakfast rummet.
Hade varit najs. 
Den här bilden är från Pipols Bazaar som främst säljer necessärer och väskor. Inte alls hängmattor alltså. Men vad gör väl det? I alla fall blev jag sugen;) 
Kanske du också för en liten eftermiddagslur i hängisen?

Inga kommentarer: