måndag 23 januari 2017









HUR kul är det att prata om mat??

Jag bara äääälskar det!!!! Har precis skjutsat Wendy och Nora till sin buss på G till Stockholm.
Innan dess så satt jag två bulldegar så Wendy fick testa att baka igen. 
Jag förstår att hon gillar det. Jag älskar ju själv att baka:)
Man blir faktiskt lycklig av det. It´s a promise.
Vet dock inte om jag kan säga att man blir lycklig av att äta det, för det första blir man däst i magen, så blir man tjock också, och kan hända prutttig, haha.... 
Inga positiva saker bullar och annat sötigt ger alltså. 
En kan ju räcka. Dock blev det lite mer för mig. 
Sammantaget med cheescake och elände igår är det hög tid att jag drar på mig dojjorna och får en joggingtur i kroppen innan solen går ner. 

Hur som haver så ser ni bullarna Mandelmanns bakade.
Plåten under mina. Finns inte en chans att dom gjorde så som det står i receptet.
Jag tyckte dom var så himla fina.... tji fick jag för det....

Wendy är på g att hjälpa en av hennes tidigare chefer öppna restaurang i Karibien. 
Vilket otroligt cooolt projekt.
Jag håller alla mina tummar (båda) för att det skall funka. 
Ni skulle sett menyn, oh my! Den var inte att leka med.
Kanske måste man åka dit och prova nåt att godsakerna...;))
Dock hoppar jag över grodlåren, hehe....




Inga kommentarer: