onsdag 18 januari 2017


Tack Gode Gud för Gps!!!

Jag hade inte hittat just nånstans utan den. 100% säkert. 
Nu kom jag till en adress i Stockholm som jag absolut inte varit i närheten av tidigare. 
I bless the one with the GPS idea;) 

Sitter nu i världens mysigaste lägenhet med blött hår och dricker varmt citronvatten. 
Mmmmums fillibabba så gott. Sen väntar en chiapudding i kylen. Också det mums. 

Vet i 17 om det blir nån smarrig lunch idag. Man överdriver inte direkt om man säger att mässmaten har varit ojämn genom åren. Så makalöst mycket enklare för den köttätande. 
Jag är inte så kinkig så finns det inget schysst struntar jag i lunchen och proppar nåt sötaktigt i munnen så jag orkar gå åtminstone. 

Lars kommer upp med tåg och möter upp på Formex. Kul. 
Sen är det hem ikväll igen. Jag har ju bil.
Så i morrn åker jag och skall hjälpa Stina i hennes lägenhet. Städa och så har hon säkerligen fixat, hon är av det pedanta slaget. Och då är heller inte det en överdrift. Ingen får bädda hennes säng tex, för man gör med största sannolikhet fel.... Ja, ni förstår.
Men mamma får hjälpa till med styling och fix och trix så det är ju kul. 
Sen fredag morgon iväg till Lena och dona. Kul! 

Måste tänka ut nåt att äta tills Wendy kommer på söndag också.
Även om hon jobbar på 3-stjärnig restaurang förväntar hon sig verkligen inget annat än vanlig mat. 
Men nåt lite roligt vill man ju ha. 

Nu är jag ooootroligt spänd på årets Formex.
Jag bara törstar ranunklar, pärlhyacinter, syréner, ljusa färger, trädgård och härligheter. 
Det är verkligen i rättan tid vårmässan är. 
I alla fall jag är helt svältfödd på ljus och färg. 
Lovar att posta lite bilder. Kanske redan i bilen hem ikväll.
Är rätt säker på att mannen vill köra själv, hehe...

Ha en finfin onsdag,
stor kram från mig, 
en Stockholmsbrutta;)

Inga kommentarer: