lördag 21 januari 2017







Morning Glorys:)

Lördag igen och väldigt ledig igen. 
Undra när jag skall börja förlika mig med lediga lördagar?
Det spörs.

Idag skall vi ut på en väldigt lång promenix. Blir nog lite löpning också.
Till mitt älsklingsträningsställe; Mogetorp. Jag tycker att det ger mest att röra sig där. 
Här hemma går eller springer man bara rätt upp och ner på vägen, inga hinder eller nivåskillnader överhuvudtaget. Förstås är jag trött när jag sprungit men jag vill att det skall kännas massor. Och det gör det när man klämt en runda där:) 

Så tror jag det är toppen att värja sig för stora grenar, stenar och stup för hjärnan också. 
Jag har ju ett litet konstigt intresse jag, hjärnan, hehe....
Speciellt intresserad är jag av dom procenten som vi inte använder. Hur många det är, tvistar de lärde om. Men outnyttjat kan vara cirka 80%. Shit alltså, det är en del det!

Lite mer bilder från Formex. Sååå mycket snyggt och inspirerande där. 
Kolla in Calous nya snygga träskor. 
Och blommorna. Har du någonsin sett djupt mörkröda liljor? Aldrig jag. 
Dom var gudomliga!!!! 

På tisdag kommer vi till Vence och då skall jag minsann köpa en riktigt fin bukett. Så kul med blommor där. Ja, blommor är ju lika kul överallt. 

Min sista bild idag tillägnar jag President Obama och hans vackra fru. Alltså dom två är bara så underbart fina. Ser så himla snälla och goa ut. Naturliga. Jag kollade när "bytet" var igår. 
Vi får en presidentfru som lika gärna kunnat vara förebild till Barbie och hon skall inrikta sig på näthat. Hon borde först rikta in sig på att stoppa sin egen mans elaka saker han sprider ut på nätet. 
Helt otroligt också att presidentens barn kommer att få olika uppgifter. Bara för att man blir president, blir det som ett litet familjeföretag då????? Det är ju liksom ingen liten Smultrongård dom skall driva, där hela familjen kan jobba ihop. Att vispa ihop en kaka, plocka upp varor eller så kan ju dom allra flesta, men att ha USA:s styre som en liten familybusiness känns sååå konstigt....!??!!! 
Jag tror vi är många som ber och hoppas att det här kommer att gå bra. 
Må han veta vad han göra den nye presidenten och att världen får ett mildare och trevligare klimat med honom som styrande. 

Hoppas din lördag är fin och bra. 
Stor lördagskram
Eva

Inga kommentarer: