måndag 16 januari 2017



Hej

Blev inte tid för nåt filmtips igår. Är lite för full rulle.... Håller på att helt plockar ur Wadköping nu. 
Vi åker fram och tillbaka och nu är det det allra sista så idag blir det städning hoppas jag.

Så samtidigt är det garderobsrensning här hemma. 
Vi har satt upp lite "husmål" och det första gick i hamn i helgen. 
Rens av vår garderob. 
Jag har rensat lite då och då så jag hade inte samma extrema mängd som maken. 

Är det någon som har nåt bra ställe att skänka på?
I fjol tog jag med en massa till Marrakech och dom blir ju sååå glada.

Vi lämnar mycket till Myrorna men det känns som att det kanske finns bättre ställen?
En varm jacka skall jag i alla fall fråga om tjejen som sitter utanför Stinas Ica (där Stina jobbar alltså) och tigger vill ha. Hoppas det. Ser kallt ut för henne allt som oftast....

Här är hur som helst filmen vi såg i lördags. 
Mysig!

Nu kommer Lena och vi har arbetsbyte idag. 
Wadis blir mitt mission, tror hon har nåt riktigt att sätta tänderna i också. 
Häääärligt när vi flyger fram och rensar och skinande blankt;)

Hoppas din måndag blir fin. 
Allt gott, 
Kram 

Inga kommentarer: